27 Ocak 2013 Pazar

Borusan Klasik

Yürürken, otururken, kitap okurken, dışarı çıkmak için hazırlanırken, ders veya işte çalışırken  yani hayatımın her anında müzik dinlemeyi çok seven biriyimdir. Hatta olan bir olay sırasında dinlediğim müzikleri hatırlarım veya tam tersi müzikler bana o olayları hatırlatır. Müzik dinlerken şarkıya bazen sesli bazen sessiz bazen mırıldanarak eşlik ederim. 

Gel gelelim yazımın konusuna; radyoyu bana artık İstanbul'a yerleşen bir arkadaşım geçen hafta "Aybük biliyor musun, Borusan Klasik radyo yayına başladı." diyerek müjdeledi. Ben de bir yandan dinleyerek araştırmalarıma başladım. 

Türkiye'nin internet üzerinden yayın yapan ilk ve tek klasik radyosu 17 Ocak akşamı "Klasik Her Yerde" sloganıyla yayın hayatına başlamış. Radyonun temeli bir yıl önce atılmış. Borusan Kültür Sanat bu radyoyla sadece klasik müzik konserlerine giden insanlara değil klasik müzik seven veya sevme potansiyeli olan genç nüfusa ve hayatında hiç klasik müzik dinlememiş veya konserine gitmemiş insanlara da ulaşmayı hedefliyor. 

Ben radyoyu arkadaşım söylediğinden beri zaman buldukça dinliyorum, mırıldanıyorum hatta bir ara vals yapma çalışmalarım bile oldu, dinlemek isteyenler de burdan Borusan Klasik Radyo'ya ulaşabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder