12 Ocak 2013 Cumartesi

O Zaman Artık Başlıyoruz

Ben yıllardır konserlere, tiyatrolara giden biriyim.. Her gittiğim etkinliğin biletini, broşürünü saklarım, sonra bir baktım ortada ciddi bir koleksiyon oluşmaya başlamış. Ehh bu arada ben de pişmeye başlamışım daha önce hiç anlamadığım konularda (mesela orkestra şefi şu konserde çok iyiydi, bu oyuncu çok iyi veya bu eser çok kötü yorumlandı gibi) fikir sahibi olmaya başlamışım. Bunlar da yetmedi artık gittiğim etkinliklerde içerisi karanlık gibi düşünmeyip fikirlerimi etkinlik sırasında yazıya dökmeye başladım.

Madem öyle yazılarımı kağıda değil de neden blog oluşturup ona yazmayayım dedim :) Böylece artık ben de buradayım.

Konuda uzman kesinlikle değilim sadece 15 yıldır piyano çaldığım için müzik kulağımın olduğunu savunurum :)  Eleştiririm eleştirmeyi severim.

Etkinlik mi geliyorum...

2 yorum: