13 Ocak 2013 Pazar

CSO Yeni Yıl Konseri

Yeni Yıl, Yeni Yıl, Yeni Yıl, Yeni Yıl Sizlere Mutlu Olsun!  

Herkesin en sevdiği zamanlardan biridir.. Benim için yeni yılın anlamı bir sürü konserin, ilginç etkinliklerin bulunduğu dönem demektir. Ama bu yıl 2 konseri hepsinden ayrı tutuyorum: biri Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası (CSO), diğeri de Ankara Devlet Opera Balesi (ADOB)..

İlk yazımda CSO'nun yeni yıl konserinden bahsetmek istedim (kronolojik sıraya sadik kalmak için).


Konser 28 Aralık günü Ankara Arena'da gerçekleşti. İnanılmaz kalabalıktı sanki bütün Ankara bu konseri bekliyormuş gibiydi; içeride ise insanlar sağa sola koşturuyorlardı beni de acaba bir şey mi kovalıyor endişesi kaplıyordu her seferinde... Ben de geçen yıl CSO'nun açılış konserinde dinlediğim Klazz Brothers'ı bir kez daha dinleme şansını yakaladığım için heyecanlıydım (ama gerçekten heyecanlı yerimde zıplama boyutunda).

Konserin orkestra şefi Erol Erdinç'ti (Ben her gittiğim konserde önce orkestra şefi kim diye bakarım). Ben nedense Erol Erdinç'i pek sevemedim. Bir seyirci olarak orkestrayı yönetirken onlarla iyi bağ kuramadığı kanaatindeyim ayrıca seyircilerle de iletişimi çok zayıf buluyorum..

"Klazz Brothers & Cuba Percussion" grubu klasik müziği, caz ve Latin müzikle harmanlayarak sizi arka fonda Mozart, Beethoven, Strauss çalarken dans ettiriyorlar. Merak edenler burdan benim dinlediklerim arasında en sevdiklerimden biri olan "Mambozart"ı dinleyip dans edebilirsiniz.

Konserin diğer bir tadı da Latin ezgileri sırasında dans etmeye başlayan çiftleri izlemekti ama benim için konserin yıldızı son parçada ortaya çıkan önce önlerde sonra da sahnede bıkmadan dans eden muhtemelen 4-5 yaşlarındaki mini mini kız çocuğuydu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder